May 17, 2011

Otak mahu mendekati masa,Masa tidak pernah menoleh

Ya,otak aku sudah pulih semula,begitu juga dengan hati.
Hari ini aku bangun,begitu juga semalam,entah esok bagaimana.
Semalam aku tidur seperti biasa,dengan wajah senyum,seperti biasa,aku menutup mukaku dengan tuala kecil,mata adalah bahagian penting untuk itu.Jadi,begitulah keadaan aku setiap kali ingin beradu.
Sebelum mataku hampir lelap,aku selalu berharap dapat dan punya mimpi indah dimasa tidurku,tapi itu jarang berlaku.Kawan2 selalu kata'mimpi indah' dalam SMS,FB dan sbgainya,tp aku tidak dapat apa yang mereka katakan sewaktu tidurku,mereka tidak ikhlas,barangkali.
Semalam aku bermimpi bersama2 sekumpulan monyet,hari ini aku bermimpi jamming d kg yg sudah lama aku tinggalkan,padahal aku sudah jauh beribu batu.
Aku jarang pcya dengan mimpi,tapi sudah banyak kali mimpi suruh mempercayainya.Aku jadi serba salah untuk itu.
Masa exam hampir dekat,aku masih berusaha untuk bersedia,aku hampir kalah,tapi mengaku kalah itu pengecut,khunsa dan sebagainya,itu kata kawan aku.

Aku sebenarnya baru bermula,mata aku mengantuk,semoga dapat mimpi indah.

No comments:

Post a Comment