August 2, 2011

Hati Lari



Hari ini aku berpuasa seperti hari2 yang sudah2,
Ini puasa pertama di bulan yang indah,seperti juga bulan2 yang sudah2.
Bulan yg sungguh mulia,aku memang berharap setiap tahun aku jumpa dengan bulan ini,sungguh indah.
Aku mahu kata yang aku sudah jatuh cinta seperti sebelum2 ini,aku jiwang,ya..aku sudah tidak se'Rock' dahulu,mungkin kerana umur telah meningkat haha,aku ketawa,tiada apa yang berbeza.
Aku mahu lari dari ini ini ini cinta dengan wanita,masih ada yang aku mahu mahu mahu capai,tidak mahu siaran tergendala,masih banyak yang aku fikir,masih banyak yang belum sempurna.
Aku lari sementara,kalau sanggup tunggu masa,aku juga akan sedemikian,jangan takut,esok masih ada.
Haish haish haish,aku masih berfikir untuk jaga hati orang yang punya hati,padahal aku juga punya hati yang patut disimpan di tempat yang selamat.
Aku masih mampu menyimpan,menipu hati itu.

No comments:

Post a Comment